ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره شماره 1

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ
اولین روز شهردار شدن من (نا امید کننده و تلخ )

روزی که از آقای فرداد شهرداری را تحویل میگرفتم،ایشان اعلام کردند که دو میلیون فعلا در حساب داریم و از نظر ماشین آلات یک دستگاه ماشین آتش نشانی ،یک دستگاه ماشین خاور،یک دستگاه پیکان،یک بیل میکانیکی داریم که در زمان شکسته شدن لوله های آب کنده کاری میکند.با خودم فکر کردم که حالا خدا را شکر حقوق پرسنل این ماه را داریم.وقتی حسابدار شهرداری اعلام کرد که آقای شهردار فکر حقوق باش گفتم مگر در حساب نداریم،گفت دو میلیون ریال داریم نه تومان!!! انگار تمام دنیا بر سرم خراب شد ولی به خود گفتم برگشتی وجود ندارد.به لطف خدا باید جنگنده کار کنیم تا هم حقوق ها را بدهیم و هم کار ها را پیش ببریم واقعا هم همین طور شد چون خدا با ما بود..

۹۳/۰۲/۱۵
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۶)

سلام ،حمایتت میکنیم.
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۳ سید هادی طباطبایی
سلام

تولد وبلاگتان مبارک.

با افتخار لینک شدید.

موفق باشید.
سلام بر استاد عزیز جناب طباطبایی
بسیار خوشحالم از ورودتان به فضای مجازی
یقینا حضورتان نقطه قوتی خواهد بود بر اهل فرهنگ شهرستان زرندیه.
با اجازه شما را لینک نمودم.
اللهم احفظ قائدناالامام خامنه ای - التماس دعا
سلام
تولد وبلاگتان مبارک
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۲ سید موسی طباطبایی
سلام جناب طباطبایی
راه اندازی وبلاگتان را تبریک میگم.

شما لینک شدید
شماره لینک : 5

۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مجله اینترنتی ماهنما
با سلام خدمت سید بزگوار  ضمن خسته نباشید ازماموریت تان  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی