ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره شماره 2

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ

یک هفته قبل از شهردار شدنم؟

قرار شد با آقای فرداد شهردار سابق شهر خدمت آقای حاج محمدآقا میر محمدی در ریاست جمهوری برویم تا ایشان بنده را ببینند و در صورت تایید به آقای استاندار وقت(سید مسیح مومنی)معرفی کنند.البته آن موقع ایشان (دکتر میرمحمدی)رئیس دفتر آفای هاشمی رفسنجانی بودند،وقتی به ریاست جمهوری رفتیم و در سالن انتظار نشستیم حاج آقا درء دفترش را باز کرد،من و آقای فرداد را دید.بهت زده بر من نگریست،عرض ادب کردیم و ایشان آقای فرداد را به داخل دفتر طلبیدو من تنها در بیرون دفتر نشسته بودم.صحبت های ایشان با آقای فرداد به درازا کشیدو احساس می کردم که به ایشان می گفت این کیست که معرفی کردید؟

شهرداری کار ایشان نیست ،سنی ندارد،تجربه ای ندارد،آقای فرداد می گفت:آن کسی که معتمدین شهر قبول دارند و مردم پشتیبانی  می کنند ایشان هست،بعد از چندی مرا نیز به دفتر خود فراخواندند و با احوال پرسی نسبتا گرم نظر خودم را درباره شهردار شدنم پرسیدند،گفتم من مایل به شهردار شدن نبوده و نیستم ولی ابوی شما(حضرت آیت الله میرمحمدی)این قضیه را بر من تکلیف کرده اند،و بنده براساس تکلیف شرعی پذیرفتم ،ولی مطمئن باشید کاری خواهم کرد کارستان.ایشان خندیدند و گفتند:الحمدالله روحیه ی خوبی دارید،بروید پیش آقای استاندار ببینید نظر ایشان چگونه است؟.....

۹۳/۰۲/۱۸
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۲)

با سلام

خدمت آقا سید بزرگوار

در ابتدا تبریک بابت ورود به فضای مجازی و فراز و نشیب های آن

ثانیا با اجازه وبلاگتان را به وبلاگم پیوند زدم

                                                                  با اجازه و سپاس


۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۸ وحید شعبانلو
سلام بر سید بزرگوار.
تولد وبلاگ و اقدام بجای شما در ثبت خاطرات دوران خدمت را تبریک می
گویم. مطمئنا استفاده از تجربیات ارزشمند بزرگانی چون جنابتان مایه پیشرفت جوانانی چون ما خواهد بود. با آروزی موفقیت و با افتخار لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی