ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره شماره 6

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ب.ظ

خاک تو سرتان کنم با این شهرنگه داشتنتان                                                                          چند روز از شهردار شدنم میگذشت  بعداز ظهر پنجشنبه به مسجد رفتم واز انجا به مزار شهدا امدیم با یکی از دوستان از درب شمالی رو به روی اداره پست می خواستیم خارج شویم دو خانم جلوتر ازمامیرفتند یکی از خانمها وقتی پایش را از جوی اب  به ان طرف گذاشت تا زانو در فاضلاب حمام عمومی(دفترشورای شهر امروزی)که در وسط خییابان جمع شده بود فرو رفت.

همانطور که پایش گیر کرده بود با صدای بلند گفت خاک تو سرتان کنم با این شهر نگه داشتنتان.

از خجالت دستهایم را روی صورتم گذاشتم وبر زمین نشستم شب ان روز تا نصفه های شب ناراحت بودم و فکر می کردم که چکار کنم؟ با بسیج نیرو ها در عرض سه تا چهر روز فاضلاب را جمع کردیم ولی بوی گند فاضلاب حمام حالا حالا ها دست بر دار نبود.
اصلاح فاضلاب شهریاصلاح فاضلاب شهری

۹۳/۰۲/۲۸
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۱)

باسلام خدمت آقای طباطبایی زحمات شما از دید هیچ فردی در زاویه پنهان نخواهد ماند.خداوند به شما توفیق عنایت فرماید باشد که تلاشهای شما درس عبرتی باشد برای مسئولین فعلی شهر که شربت بی خیالی نوشیده وهر کدام به فکر منافع شخصی خود هستند.
پاسخ:
سلام علیکم
از ابراز محبت شما تشکر و قدر دانی میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی