ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره شماره 7

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بد جور در باطلاق میدان عاشورا گیر کرده بودیم؟

حدود یکماه با تلاش زیاد شهر را جمع و جور کردیم،ولی در مهار چشمه های آب میدان عاشورا مانده بودیم.بخاطر نداشتن امکانات و تخصص لازم همیشه فکرم درگیر بود،در یک مراسم عروسی در تهران با یک مهندس فرنگ رفته آشنا شدم. ایشان در سازه های بتونی تخصص داشتند،به او گفتم در خارج از کشور در کنار دریا ساخت و ساز می کنند و از یک متری آب می جوشد،چکار می کنند؟ گفت: آب را داخل کانالی هدایت و از منطقه عملیاتی دور می کنند.موضوع را برایش توضیح دادم،مرا راهنمایی کردنند.با خوشحالی از عروسی آمدم فردای آنروز عملیات را شروع کردم در عرض یک هفته چشمه های آب را مهار و به حمام مشهد کریم نعمتی هدایت کردم.از اینکه با کمترین امکانات آن معضل بزرگ حل شد خدای بزرگ را شکر کردم و فهمیدم که باید از افکار دیگران کمک بگیریم.

به نظر شما تصویر ذیل مربوط به کدام منطقه از شهر ما می باشد؟

۹۳/۰۳/۰۲
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۱)

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۶ میرجوادمیرگلوی بیات
محله قدیمی تان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی