ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره شماره 8- قسمت سوم

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

نامه بلند بالائی به اقای رئیس جمهور نوشتم که مقداری توهین امیز بود که شاید به حساب عصبی بودن من نمی گذاشت  ماموریت من همانجا به پایان می رسید ولی دستور داده بودند( اقای میرزاده اقدام در امور تعهدهابرادر طباطبائی جهت اطلاع و پیگیری)دوباره شادی تمام وجودم را فرا گرفت و.پر انرژی شدم  فردای ان روز صبح زود پس از هماهنگی امور به ریاست جمهوری رفتم میرزاده معاون اجرایی به من گفت بر و آ لمان دستگاههارا بخر  پروفرم انها را بفرست پولش را بحساب انها واریز میکنیم احساس کردم داستان نخود سیاه تمام شدنی نیست با حالت ناراحتی گفتم  آقا ایران پر از ماشین الاته  من برای چه برم آلمان؟ دید خیلی ناراحتم گفت پس برو از دبی بخر این جا که نزدیکه  گفتم  بررسی میکنم نتیجه را خدمدتون عرض میکنم از دفتر ایشان به دفتر دکتر میرمحمدی رفتم.ایشان از من پرسیدند چه خبر؟ داستان را تعریف کردم،ایشان فرمودند:یعنی چه؟ دبی از ایران گرانتر است،برو بگو چرا از سهمیه ی ستاد بازسازی نمی دهی........                                                                                                                                                                                                             

۹۳/۰۳/۱۰
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی