ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره 8-قسمت چهار

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

دو روز بعد خدمت اقای میرزاده معاون اجرایی رئیس جمهور رسیدم همین که مرا دید گفت چه کردی؟ گفتم بررسی جواب نداد  بهتر است از سهمیه ستاد بازسازی بدهید ابروهایش را توهم کشیدوچند لحظه مکث کرد .(فکر میکنم فهمید کسی مرا راهنمائی میکند)،بعد چند لحظه به من گفت: می توانی از اول پیگیری تا این لحظه بدون خط خوردگی همراه با سوابق (یعنی نه ماه پیگیری را در عرض چند دقیقه روی کاغذ بیاوری؟)گفتم بله ،دو برگ کاغذA4 با یک روان نویس به من دادند.حدود یک ربع طول کشید تمام سرنوشت را بدون خط خوردگی نوشتم. تعجب کرد! گفت: خود نویس مرا بیاورید خطی در بالای صفحه کشیدو نوشت:

جناب آقای اسلامی نثب مسئول محترم ستاد پشتیبانی جنگ،لطفا دو دستگاه کمپرسی،یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر تحویل شهردار محترم زاویه استان مرکزی نموده اسناد آن را به این نهاد ارسال نمایید.از بابت دلار 7000ریال پرداخت خواهد شد.


۹۳/۰۳/۱۳
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۱ سید موسی طباطبایی
زندگی سخت است تو آسان بگیر

زندگی درد است تو درمان بگیر

زندگی مار است تو جانش بگیر

زندگی جام است تو کامش بگیر …

سلام بروزم

زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی