ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خاطره8- قسمت ششم ( تیپ بسیجی ژست نظامی)

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ

وقتی به شرکت ریما رسیدیم به نگهبان گفتم آقای مهندس تشریف دارند ؟   من شهردار طباطبائی هستم گفتند چند لحظه : گویا هماهنگ خواستند  بکنند دوباره آمدند با احترام ویژه ما را به دفتر شرکت راهنمایی کردند گفتم خدایا در زبانم کلماتی جاری ساز که کار ساز افتد رئیس از دفترش بیرون آمد و مرا در اغوش کشید وبه داخل برد با مدیران زیادی روبرو شدم گویا جلسه داشتند سکوت مطلق در جلسه حاکم شد رئیس گفت آقای شهردار ما به گوشیم گفتم برادران بنده فرمانده عملیات جاده دارخوئین هستم ماشین آلاتمان  کم است کار با سرعت پیش نمیرود اقای رئیس جمهور دستور دادند حواله دو دستگاه کمپرسی صادر کردند که خدمت شما رسیدیم آقای رئیس گفت شنیدید آقایان لطفا پس از جلسه نیم ساعت بمانید اسناد آنها را ردیف کنیم خطاب به من گفت  فرداصبح با یکو نیم   میلیون چک در وجه شرکت منتظریم یک دفعه با یک ژست نظامی بلند شدم ضمن تشکر از همه خدا حافظی کردم ادامه دارد ....

۹۳/۰۳/۱۸
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی