ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

صبح زود فردا به شرکت ریما با دو نفر راننده پایه یک ویک میلیون ونیم چک رفتم نگهبان دم در گویا منتظر ما بود جلو امد گفت اقا ماشینهای شما اماده است  لطفاچک را بدهیدبه مدیر فروش تحویل دهم بیست دقیقه طول نکشید ماشین ها را از پارکینگ بیرون اوردیم گفتم مسیر من وشما باید جدا شود من به ستاد پشتیبانی شما به طرف زاویه وقتی به انجا رسیدم رئیس گفت قرار مان چه بود؟ گفتم الغهد بالوفا گفت که چه ؟'گفتم حواله دیروز را تحویل گرفتم گفت غیر ممکنه گفتم بپرسید با تعجب بلند شد تماس گرفت تائیدشد گفت افرین تو ابروی ما را خریدی با خوشحالی حواله  لودرال 120 را به خدمات پشتیبانی جهادسازندگی صادر کرد گفت برو به امید خدا رفتم انجا اقای شالباف رئیس انجابود.......

۹۳/۰۳/۲۴
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۱)

سلام مطالبتون رو دیدم و پسندیدم   وازتون بابت روحیه جوانانه تقدیر وتشکر می کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی