ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

سوابق رییس ستادپشتیبانی خدمات جهاد رابررسی کردم وبا اطلاعات کامل به دفتر ایشان مراجعه کردم وبه ایشان خودم را به عنوان همکار سابقش معرفی کردم خدا خیرش دهدمارا خوب تحویل گرفت ایشان فورا مدیر فروش را احضار کرد گفت دم دست لودر چی داری ایشان گفتند ال 120هپکو گفتم قیمتش چنده گفت1.350.000 هزارتومان ازقرار دلار هفت تومان ازخوشحالی نزدیک بود سکته کنم پس از طی مراحل فروش حواله را به شرکت هپکو گرفتم وبا روابط خوبی که دراستان بامسئولین داشتیم به لطف خداوندی 24ساعته لودر را تحویل گرفتیم با آمدن لودر یواش یواش احساس قدرت اجرائی می کردم اولین کاری که با لودر داشتم رفع سد معبر(بهبود عبور و مرور شهری)بود.

که حدود 83واحد تجاری مسکونی بایستی تخریب می شد که این عمل زلزله بزرگی برای زاویه بود.واما گریدر...........

۹۳/۰۳/۲۶
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی