ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پس از تحویل گرفتن لودر دوباره به ستاد پشتیبانی رفتم اقای اسلامی نسب مرا دید قبل از احوال پرسی گفت گرفتی؟ گفتم بله گفت از کجا دادند گفتم از شرکت هپکو گفت خوب که هپکو زود راه انداخته!معمولا یک ماه طول میکشد تا تحویل دهند.گفتم رابطه مابا مسئولین اراک ستودنی است.خندید وگفت باید اینگونه باشد اگر میخواهید کار را به پیش ببرید گفت پس آخرین حواله را بنویسم گفتم نظر لطف شماست حواله گریدر رانیز به ستاد پشتیبانی جهادنوشت به انجا مراجعه کردم آقای شالباف گفت گریدر از ژاپن وارد کردیم در بندر عباس است حواله می دهم برو بیار گفتم کرایه ان باقیمت گریدر برابری می کند لطفا ازانبارهای اطراف تهران بدهید به مدیر فروش گفت در انبار داریم؟گفت یک دستگاه گریدر کوماتسو در انبار حکیمیه داریم بهتر است به اقای طباطبایی بدهیم.خدا خیرشان دهد حواله راگرفته وبه خدمت مهندس تجویدی در اداره کل راه وترابری استان تهران که صداقتش بر هیچکس پوشیده نیست جهت درخواست تریلر کمرشکن رفتم وقتی داستان گرفتن ماشین الات را برایش تعریف کردم اول تعجب کرد وبعدبسیار خوشحال شد ودستور حمل ان را از تهران به زاویه صادرکرد.وقتی به انبارحکیمیه رفتیم وکمرشکن وزارت راه را دیدند تعجب کردند وبه قدرت اجرایی شهرداری کوچکی چون ما پی بردند وبرای شیرینی تحویل این چهار دستگاه ماشین استراتژیک حواله سه هزار گل رز را جهت کاشت در محوطه انبار حکیمیه به اقای مرحوم حاج کاظم میرگلو در منطقه17 تهران صادر کردم تاکام جهادگرانی که با ما همکاری کردند شیرین شود.وقتی همه ماشین الات امدند مثل صدای توپ در کل شهرداریهای استان  پیچید وهمگی مبهوت شدند.

۹۳/۰۳/۲۷
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی