ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

کمپرسی ها امدند ولی اطاق نداشتند وما هم بی پول.به استان رفتم بلکه وامی جور کنم در راه پله های استانداری مدیرکل دفتر فنی را دیدم گفتم اقا یک مقدار سیمان میخوام.گفت سیمان ازاد شد گفتم اگر حواله باطله دارید بدید به من گفت میدم ولی به دردت نمیخورد خلاصه حواله را گرفتم . وسریع به زرند برگشتم وبه دنباله عامل سیمان ( حاج غللامعلی)فرستادم ایشان سریع امدند گفتم حواله ای دارم بی قید و شرط می فروشم گفت چند ؟ گفتم 2800000 تومان نگاهی به حواله کرد دید 1500000 تومان سودشه قبول کرد .گفتم فکرات بکن ممکنه سوخت بشه  نتوانی بگیری من دوباره هر مشکلی به هر دلیلی پیش بیاد قبول نمیکنم ایشان گفت معامله بردو باخت داره ! چک را در وجه شرکت ایران کمپرس نوشت...   ادامه دارد













000(

۹۳/۰۴/۰۱
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۹ محفل شهدا
با سلام  بر شما برادر ارزشی
خواهشمند است در راستای زنده نگخ داشتن و تشویق مردم عزیز به حضور در محفل شهیدان و غبارروبی دلهایمان مطلب زیر را با عکسی از استاد ماندگاری و نمایه ای از یادواره شهدا بازپخش و منتشر و به دیگران اطلاع رسانی فرمایید.
انشاالله شرمنده در قبال خون شهیدان نباشیم و گام کوچکی برداشته باشیم.
با سپاس.

میهمانی لاله در استانه ماه میهمانی خدا

محفل بزرگ شهدای گرانقدر شهر مامونیه

با حضور سخنران و واعظ برتر کشوری حضرت حجت الاسلام والمسلمین استاد ماندگاری کارشناس برنامه سمت خدا

مداح برادر ارجمند حاج حسین روح افزا

باحضور قاری بین المللی قرآن استاد اسکندری

زمان پنج شنبه پنجم تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا


مسجد جامع علی بن ابیطالب شهر مامونیه

همراه با پخش از صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
پاسخ:
در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی