ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

ماموریت ده ساله من در چهار وزارتخانه(جهاد سازندگی،آموزش و پرورش،وزارت کشور،صنایع ومعادن)

ماموریت ده ساله

هدف از بازگشایی وبلاگ:
ایجاد تفاهم و تعامل با نسل جوان شهر و همکاری با این قشر در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و آبادانی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

برای اینکه باریکه روبروی پاساژ ولیعصر امروزی باز شود فکر کردیم اگر از برادران فاتحی  1100مترزمین از بابت تفکیک باغشان بگیریم میتوانیم ساختمانهای اطراف باریکه را راضی کنیم با دادن معوض صحبتهای اولیه انجام شد چند مشکل سر راه بود یکی تغیر کاربری از باغ به تجاری مسکونی دوم سهم زمین شهرداری قابل تفکیک به قطعات کوچکتر باشد پس از چونه زنی های زیاد موفق به این امر شدیم ودیوار باغ تخریب ونصف مشکلات حل شد ..........

۹۳/۰۶/۱۷
سید امیرعلی طباطبائی

نظرات  (۴)

در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی. آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...


راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.
سلام
بروز رسانی فراموشتون شده آقا سید بزرگوار
سلام آقای طباطبایی.
بسیار خوشحال شدم از وبلاگ شما.
امیدوارم منو بشناسید.
یا علی مدد
با سلام مجدد
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر عامل شهرک صنعتی زاویه تبریک عرض نموده ،آرزوی توفیق روز افزون برای شما بسیجی مخلص و ولایتمدار را دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی